Caamiiillaa

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Camilla - 11 januari 2011 20:16

Hej hopp!

Längesen jag skrev, svar ja.


Tänkte bara dra igenom allt lite snabbt : Lovet har varit jättebra, nyår blev helt underbart bäst med alla som var där, varit i Övik sista veckan nu på lovet - blev inge Stockholm denna gång, shoppat massa har jag oxå gjort och bara pysslat med det ena och det andra.


I måndags började skolan igen, hade verkligen ingen lust att gå men när man väl kom dit och fick träffa alla kändes det bättre. Förutom att jag fick direkt massa prov och uppgifter som ska göras innan vi går på praktik v. 6.

Imorgon är det studentfest för oss 3or ;) temat är Sport, kommer bli kung! Ska se till att ta mycket bilder som kommer hamna på fejjan sen ^^

Förövrigt så är det ganska så bra, känns bara att man har mycket att göra så jag får ta och skriva en " att göra" lista så får jag bocka av den bit för bit. Pust!


Idag fick vi testa på något nytt iaf, qigong.. Det var ganska så skönt förutom att man blev ganska så trött och jag kan säga att kroppen inte helt var med på det. Men det var kul att testa iaf :)


  


Har precis duschat så nu ska jag ta min kära vän historia boken och läsa lite inför provet på fredag (Y) wish me luck!


PUSS!

 

  


Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards