Caamiiillaa

Alla inlägg under augusti 2013

Av Camilla - 20 augusti 2013 22:25

Haft en väldigt bra dag idag faktiskt :)
Mådde mycket bättre när jag väl kom till jobbet och sen har allt bara rullat på. Jobbade till kl. två och sen var jag och handlade, hämtade upp Anna vid tåget och sen for vi till tatueringsstudion i Nynäshamn där jag nu bokad tid och ser så mycket fram emot det! :D

Sen åkte vi hem till Anna där jag beställde nytt Visa kort och sen gjorde vi klart och beställde våra maskeradkläder inför kryssningen i november! Vi kommer vara så jäkla snygga! ;)

Imorgon jobbar jag sent så lär nog bli soffhäng när jag väl kommit hem, orkar nog inget annat och sen hoppas jag att förkylningen släpper för helgen är fullbokad med roligheter så har inte alls tid och lust att vara sjuk!

Nu är det dags för sängen så sov så gott alla därute!
Puss
/ Camilla

Av Camilla - 20 augusti 2013 06:17

Vaknade med halsont även idag fast värre, kände att jag hade feber igår kväll med. Orkar inte vara sjuk nu!
Men med två Ipren så kanske det känns bättre en stund så får vi se hur jag mår under dagen, annars är det ju bara att åka hem igen...

Och om jag orkar sen i eftermiddag ska jag till Nynäshamn för att kolla upp min tatuering jag ska göra :) spännande!

/ Camilla

Av Camilla - 19 augusti 2013 22:08

Längesen sist.
Skaffade en ny blogg för något år sedan men det blev inget långvarigt skrivande där men helt plötsligt så fick jag en längtan efter att skriva igen så här är jag!
Back in town!

Mycket har hänt i mitt liv sen jag skrev i någon blogg.. Jag har nu bott i Sthlm i två år, jobbar på samma ställe och trivs fortfarande lika bra. Dock så dalar det ju alltid, ena stunden får jag sån hemlängtan att jag vill flytta hem och den andra stunden så trivs jag som fisken i vattnet här nere.

Människor har kommit och gått under de senaste året, människor som både stannat och lämnat. Både skönt och sorgligt. Vissa saker kan man styra och andra inte.

Men jag har haft en otroligt bra sommar med fyra veckor hemma i Norrland och nu är jag inne på min tredje vecka tillbaka på jobbet. Allt funkar bra men känner att vissa saker i mitt liv måste ändras. Jag kan inte leva i samma mönster hela livet och just nu är jag skit trött på det!
Jag måste göra något nytt, testa nya saker och ta risker! Frågan är vara vart jag ska börja....

/ Camilla

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards