Caamiiillaa

Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Camilla - 27 maj 2011 16:44

Jag vägrar att bli sjuk nu när vi ska åka på söndag och sen är det studentveckan, så om två veckor kan jag bli sjuk..Det låter bättre, om jag nu måste bli förkyld!

Åt iaf lunch och sen sov jag i två timmar, kände mig lite segare efter det så tog en dusch så nu känner jag mig lite bättre iaf förutom att halsen skriker av smärta, men det kan inte hindra mig!
Blev lite klater om vart vi i klassen ska vara ikväll men det verkar ha löst sig nu, vi är några som åker och spelar lite kubb och sen hem till Jenni för fortsatt mys :)
Tror det kommer bli kanon, ska ta kameran med mig så det blir lite minnesbilder..

Nu väntar jag bara på att familjen ska komma hem så det blir mat, börjar bli riktigt hungrig igen..Så medans jag väntar blir det en kopp kaffe och lite Jerry Springer!

PUSSEN!

 

Tog även en random bild där man ser min nya hårfärg lite iaf ;)

Av Camilla - 27 maj 2011 10:28

Sista lektionen gjord i gymnasiet, tomt skåp efter tre år och studentveckan väntar..Konstig känsla.


Kom precis hem från skolan, sitter nu i soffan och ser på Rasmus på luffen..
Hade betygsamtal och såg på film nu på historian, betyget är jag nöjd med eftersom jag tycker historia är ett väldigt svårt ämne, trodde faktiskt det skulle vara lättare..


Känns även som att jag håller på att bli förkyld så nu gäller det att kurera sig riktigt så det inte bryter ut, har ingen lust att vara sjuk på söndag när vi åker till Stockholm och Riga.


Ikväll blir det iaf mys med klassen, innan vi skiljs åt för lite semester ;) Hoppas vädret blir bättre bara så vi kan vara ute ett tag..Annars får vi mysa inomhus och snacka massa skit Nu ska jag göra lite lunch och sova en stund så kanske jag mår bättre!
Hörs sen, PUSSEN!

Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards