Caamiiillaa

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Camilla - 3 februari 2011 21:11

I Shall Believe - Sheryl Crow

 

Av Camilla - 3 februari 2011 20:58

Gokväll!


Sitter och lyssnar på musik och kollar runt på olika utbildningar, det finns tydligen ingen lärarutbildning här i Norrland till hösten 2011, vilket gör mig väldigt frustrerad. Jag har hittat en utbildning neröver i landet men det spelar på så mycket om man ens ska söka till den.


Har skickat mejl till några skolor och fått både negativa och positiva svar men jag är så osäker på allt just nu! Blä!

Ja, nu lämnar vi det. Det kommer ordna sig tillslut.


Skola idag, var väl helt okej. Åkte hem till Malin efter skolan och skjutsade ner henne på stan, sen vi åkte hem till henne igen en stund innan jag skulle på middag med mina studiecirkels brudar ;) Satt i tre timmar och både åt, pratade och skrattade så vi störde resten av gästerna...Men skojj hade vi!

Imorgon slutar jag kl. 10, då blir det gymet och sen hem för att tvätta och ta det lugnt. Blir även filmkväll med några underbara människor imorgon :)


På söndag åker jag till Övik och på måndag börjar jag min praktik, längtar jättemycket och tror det kommer bli kanon kul! ^^


Nu ska jag plocka ihop lite här hemma och sen blir det sängen :)


PUSSEN!

 

  



Presentation


I min blogg får ni nu följa min flytt ner till Stockholm och mitt nya liv där nere
som kommer innehålla fritid, jobb, känslor och allt annat roligt som jag kommer få uppleva!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok!

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards